ASX, genètica Mitsubishi

Mit­su­bishi ini­cia aquest mes la comer­ci­a­lit­zació de l'ASX, model d'aspecte poderós amb què la marca japo­nesa s'ha pro­po­sat plan­tar cara a les actu­als referències del seg­ment dels cros­so­ver com­pac­tes. El Mit­su­bishi ASX estrena el motor 1.8 tur­bodièsel amb bloc d'alu­mini, turbo de geo­me­tria vari­a­ble i con­trol electrònic de l'altura vari­a­ble de les vàlvu­les. Ren­deix 150 CV i 300 Nm, men­tre que la mit­jana de con­sum de gasoil és de 5,5 litres/100 km (5,7 amb tracció total) i les emis­si­ons de CO2, de 127 g/km (132 en el cas del 4x4). En aquests valors també inter­ve­nen el sis­tema d'enge­gada i atu­rada automàtiques del motor, la rege­ne­ració de l'ener­gia de les fre­na­des i els pneumàtics de baixa resistència al fre­ga­ment.

El Mit­su­bishi ASX està dis­po­ni­ble amb tracció davan­tera o total, dues defi­ni­ci­ons d'aca­bat (Motion i Kai­teki) i preus des de 24.150 euros. L'equi­pa­ment de sèrie és molt com­plet. Inclou 7 air­bags, con­trols d'esta­bi­li­tat i d'assistència en puja­des, llums de xenó, cli­ma­tit­za­dor, sen­sors de pluja i d'encesa dels llums, Blu­e­to­oth amb coman­da­ments al volant, etc. En les ver­si­ons Kai­teki la tapis­se­ria és de cuir, els seients davan­ters són cale­fac­ta­bles i el del con­duc­tor, ajus­ta­ble elèctri­ca­ment. I les ver­si­ons amb tracció total també inclo­uen sos­tre panoràmic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.