Canals

I tu, com em vols veure?

Amb l'Adam, Opel s'afegeix a la moda dels cotxes urbans d'aire «chic» i dirigits a un tipus de públic que vol exhibir estil. Amb les possibilitats de personalització que ofereix, això està garantit

L'Adam va molt més enllà del que fins ara havien repre­sen­tat per a Opel els cot­xes típica­ment urbans. De la mateixa manera que aquest és el model més petit de la marca ale­ma­nya, també és el que atraurà més l'atenció entre el públic jove, d'edat o espe­rit. Dei­xem-ho clar: qui vul­gui un Opel menut i pràctic, que es deci­deixi per l'Agila, perquè amb 4 cm més de llar­gada, for­mat mono­vo­lum i cinc por­tes, és molt supe­rior a l'Adam en fun­ci­o­na­li­tat. Però qui pri­o­ritzi fer-se veure i exhi­bir estil, sense impor­tar-li gaire l'espai de les dues pla­ces poste­ri­ors o la capa­ci­tat del male­ter (170 l), amb aquest nou­vin­gut –arri­barà al març– anirà molt més ben ser­vit.

I és que més enllà de la seva moderna i juve­nil figura, l'Adam té en les pos­si­bi­li­tats de per­so­na­lit­zació i en l'ús de les tec­no­lo­gies més moder­nes –con­nec­ti­vi­tat i entre­te­ni­ment, ajuda a l'apar­ca­ment i mode City per alleu­ge­rir la direcció en mani­o­bres urba­nes– uns pode­ro­sos reclams. Més que seguir tendències pre­es­ta­bler­tes, el posseïdor d'un Opel Adam les crearà. Només cal tenir en compte les immen­ses pos­si­bi­li­tats de per­so­na­lit­zació que ofe­rei­xen les tres defi­ni­ci­ons dis­po­ni­bles –Jam, Glam i Slam–, les com­bi­na­ci­ons entre els 12 colors de la car­ros­se­ria i les dife­rents tona­li­tats per al sos­tre, els 31 dis­senys dife­rents de llan­des –entre 15 i 18 pol­za­des–, els 15 dis­senys de seients i 19 en panells de deco­ració del davan­tal i inte­rior de les por­tes, els vuit colors vari­a­bles d'il·lumi­nació inte­rior, etcètera. I, per rema­tar-ho, els guar­ni­ments per a l'inte­rior del sos­tre, entre els quals s'endú la palma el que amb 64 LED evoca l'encant d'un cel estre­llat.

L'Opel Adam es comer­ci­a­lit­zarà ini­ci­al­ment amb tres motors de gaso­lina de qua­tre cilin­dres, tots amb sis­tema Start/Stop i canvi manual de cinc mar­xes i emis­si­ons de CO2 per sota dels 120 g/km. I més enda­vant també dis­po­sarà d'un pro­pul­sor de gaso­lina de nova gene­ració –d'alu­mini i injecció directa i turbo– que anirà asso­ciat a una trans­missió de sis mar­xes.

MOTORS DE GASOLINA: 1.2 ecoFLEX. 1.229 cc. 70 CV i 115 Nm. Consum mitjà: 5,0 l/100 km. CO2: 118 g/km. 1.4 ecoFLEX. 1.398 cc. 87 CV i 130 Nm. Consum mitjà: 5,1l/100 km. CO2: 119 g/km. 1.4 ecoFLEX. 1.398 cc. 100 CV i 130 Nm. Consum mitjà: 5,1 l/100 km. CO2: 119 g/km. LLARGADA, AMPLADA I ALTURA: 3,698/1,720/1,484 m. PREU: De 12.123 euros (1.2 ecoFLEX Jam) a 14.481 euros (1.4 ecoFLEX 100 CV Slam). WEB: www.opel.es.

Un avançat sistema d'entreteniment i informació

Sabent que els sistemes d'entreteniment i comunicació són un poderós reclam per al públic jove, és evident que l'Adam n'havia de disposar del bo i millor. És per això que Opel estrena en aquest model el seu nou sistema Intellilink, que funciona amb els sistemes Android i Apple iOS i mitjançant connectivitat per Bluetooth o port USB permet traslladar tot el contingut del telèfon intel·ligent a una pantalla tàctil de 7 polzades i alta resolució en color. El sistema Intellilink és opcional (310 euros) i esquemàticament consta de cinc menús: telèfon, àudio, arxiu de fotos, aplicacions de navegador (Bringgo) i d'arxiu de so (Stitcher), i configuració del cotxe (volum del so, temperatura del climatitzador, etcètera). I per als que, a més, siguin exigents amb la qualitat del so de l'àudio, l'Adam també pot incorporar el sistema Infinity, amb vuit altaveus, cinc dels quals tenen 45 watts de potència.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.