L'apunt

L’APUNT

Girocleta

Diuen que allò que ja no es pot millo­rar és que ha que­dat obso­let, que ja no ser­veix. Per això, és bon senyal que la ciu­ta­da­nia reclami millo­res al ser­vei de la Giro­cleta, nas­cut el 2009. Perquè aques­tes rei­vin­di­ca­ci­ons són un senyal de vita­li­tat, uti­li­tat i bona salut del ser­vei. La Giro­cleta ja té vint esta­ci­ons i milers d’usu­a­ris. És un ser­vei que, per dir-ho així, ha fet arrels a la ciu­tat, i ja costa recor­dar quan no exis­tia. Ara diver­sos usu­a­ris recla­men que se n’ampliï l’horari. Comença a les sis del matí i volen que comenci a les cinc a fi que els que van aviat a tre­ba­llar puguin anar-hi en aquest mitjà de trans­port públic. Ja han reco­llit fir­mes, i con­ti­nuen reco­llint-ne. A veure si el con­sis­tori troba també la manera de reco­llir la petició i fer-la efec­tiva.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia