L'apunt

L’APUNT

La revenda en el segle XXI

Una advertència al web del nou fes­ti­val Petit Paradís, de Tossa: “Com­pra exclu­si­va­ment les teves entra­des a través d’aquest web i en els nos­tres punts de venda ofi­ci­als. Pla­ta­for­mes com ara Via­gogo o Stub­Hub no són webs ofi­ci­als i no ens fem res­pon­sa­bles de pro­ble­mes deri­vats d’entra­des com­pra­des a través d’aquests webs.” No és la pri­mera alerta que llan­cen els fes­ti­vals davant d’aques­tes pla­ta­for­mes, que no són més que una actu­a­lit­zació, amb tec­no­lo­gia del segle XXI, de la tra­di­ci­o­nal revenda d’entra­des. En molts casos, si fas una recerca a Goo­gle del nom d’un fes­ti­val et surt abans el web de Via­gogo –qui paga, mana– que el del fes­ti­val. La revenda sem­pre ha com­por­tat sobre­cost i un cert risc, i això no ha can­viat a inter­net.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia