L'apunt

L’APUNT

El fenomen dels jocs de taula

Les pla­ta­for­mes audi­o­vi­su­als han estat i encara són una mena de malal­tia en dife­rents graus per als vide­o­clubs, cine­mes i tea­tres. També han fet dis­mi­nuir lle­gir i mirar la tele­visió “en obert”. En tenir cen­te­nars o milers de sèries, pel·lícules, docu­men­tals i pro­gra­mes d’entre­te­ni­ment per triar pre­ment uns pocs botons des del sofà de casa, massa gent es queda amb això i prou. O no? Segons un estudi de Tech­na­vio, en els pròxims tres anys aug­men­ta­ran les ven­des de jocs de taula d’uns 3.000 mili­ons d’euros, el 34% d’aquesta xifra, a Europa. Net­flix ja s’ha unit a Asmo­dee, una edi­to­rial fran­cesa de jocs de taula, per fer una versió d’un joc d’èxit. La cosa és no per­dre pis­to­nada. No sé si desit­jar o témer que un dia les pla­ta­for­mes entrin en el món de la lite­ra­tura...



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia