El lector escriu

L’estafa de la ciberseguretat

“Des de Cai­xa­Bank, volem que et sen­tis sem­pre segur. [...] podràs sol·lici­tar la devo­lució de com­pres i ope­ra­ci­ons que no reco­ne­guis”, diu la publi­ci­tat de Cai­xa­Bank rela­ci­o­nada amb la ciber­se­gu­re­tat. La rea­li­tat, però, és ben dife­rent. El 14 d’octu­bre algú va pagar 1.362,65 euros als Estats Units amb la meva tar­geta. Jo era a Bar­ce­lona, vaig enten­dre que m’havien copiat les dades i vaig avi­sar Cai­xa­Bank. Em van tran­quil·lit­zar i em van dir que tornés l’ope­ració, anul·lés la tar­geta i posés denúncia als Mos­sos. Aques­tes coses pas­sen, però no patei­xis! Vaig fer els deu­res i aquell mateix dia vaig recu­pe­rar els diners. Podré pagar el llo­guer un mes més!

El 13 de desem­bre va aparèixer un càrrec idèntic al meu compte cor­rent, “regu­la­rit­zació de tar­geta can­cel·lada”. Fantàstic, ja hi som. Corre un altre cop a l’ofi­cina, insis­teix i troba’t amb el direc­tor que et diu que no pot fer res més que recla­mar-ho: “No patei­xis, és una ope­ració frau­du­lenta. Si van llo­gar un cotxe als EUA men­tre tu eres atesa per una bron­qui­tis al Clínic!” Encara no tinc els diners i ara Cai­xa­Bank diu que Avis, la com­pa­nyia del llo­guer de cot­xes, no els torna els diners i que ells a mi tam­poc. I que si vull con­ti­nuar llui­tant (1.362,65 euros!) que denunciï Avis jo soleta. Cobrar comis­si­ons sí, pro­te­gir-te ja no tant.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia