Opinió

El timbal

Turisme

El turisme és, ara per ara, i jun­ta­ment amb l'expor­tació de deter­mi­nats pro­duc­tes, l'única cosa que fun­ci­ona, des del punt de vista econòmic, en aquest país. Però resulta que el 90% dels més de set mili­ons de visi­tants que rep anu­al­ment Bar­ce­lona no sur­ten de la ciu­tat. Bé, jo crec que no sur­ten de la platja i de la Ram­bla... Bé, doncs ara els agents econòmics volen ajun­tar les mar­ques turísti­ques de la demar­cació de Bar­ce­lona per poten­ciar els atrac­tius de fora de la ciu­tat com­tal. Atrac­tius que, sens dubte, exis­tei­xen: el Cadí, Mont­ser­rat, la mun­ta­nya de sal de Car­dona, la Colònia Güell... Ara, pre­gunto: quan vostè va a París, a Lon­dres, a Viena o a Praga, surt de la ciu­tat? La ini­ci­a­tiva és bona i llo­a­ble, però hi ha molt camí a recórrer si es vol reei­xir.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.