L'apunt

L'APUNT

No morir d'èxit

La crisi ha fet aug­men­tar el nom­bre de cas­te­llers de totes les colles, perquè ser cas­te­ller és barat. Pas­sar un diu­menge amb la colla visi­tant alguna ciu­tat és força asse­qui­ble. Però, paral·lela­ment a la millora del nivell de cons­truc­ci­ons que implica dis­po­sar de més pinya i cas­te­llers, també s'obliga les colles a des­plaçar més per­so­nes i con­trac­tar més auto­cars, per exem­ple. Atès que les colles cada cop tenen menys ingres­sos perquè els seus prin­ci­pals con­trac­ta­dors, els ajun­ta­ments, tra­ves­sen un autèntic desert pres­su­pos­tari, la gene­ració de nous ingres­sos que pot per­me­tre la marca cas­tells serà oxi­gen per a les colles. Els patro­ci­nis menors de cada colla han anat reduint-se per la crisi, de manera que cal ima­gi­nació per auto­fi­nançar-se.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia