L'apunt

L'APUNT

Turistes que aterren a Mataró

Mataró no és una ciu­tat turística però vol ser-ho. Com han fet d'altres, s'apro­fita de Bar­ce­lona i d'un entorn pri­vi­le­giat entre el mar i la mun­ta­nya per ven­dre's dins la marca Costa Bar­ce­lona. Els hote­lers estan satis­fets i asse­gu­ren que cada cop “ater­ren” més turis­tes a la capi­tal del Maresme. Les xifres així ho demos­tren, però recla­men més esforços de l'admi­nis­tració local per agra­dar als qui deci­dei­xen venir a pas­sar-hi les vacan­ces. Més senya­lit­zació i infor­mació, apun­ten per a qui vul­gui pren­dre'n nota. I la resta de l'any, l'afluència de con­gres­sis­tes és la solució per mirar d'omplir els hotels quan aflui­xen els turis­tes. Després de la festa major, quan la ciu­tat es buidi de mata­ro­nins, serà quan més es dei­xa­ran veure els turis­tes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia