L'apunt

L'APUNT

El màrqueting de tota la vida

Superat el Black Fri­day i el Cyber Mon­day, dos esde­ve­ni­ments comer­ci­als que han arri­bat una mica no se sap com amb l' objec­tiu de fer-nos gas­tar amb o sense ganes, arriba el cap de set­mana. El pont de la Puríssima és el tret ofi­cial d'aquesta pre­cam­pa­nya nada­lenca que a la Cata­lu­nya de tota la vida s'ha vis­cut a les pla­ces i car­rers dels nos­tres pobles amb fires de tot tipus perquè a cap llar hi falti l'arbre i el tió i a cap taula els tor­rons, les neu­les i els capons. Cata­lu­nya és un país de fires, de bon màrque­ting des de temps ances­trals i de pro­duc­tes de pri­mera. I perquè així con­tinuï sent cal que dei­xem d'adop­tar tra­di­ci­ons d'altres països i omplim de vida aquests dies els car­rers i pla­ces d'aquests pobles que s'enga­la­nen per ofe­rir el millor als visi­tants.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia