Infraestructures i serveis

L’APUNT

I què passa amb els 88 km ja fets?

Tal com reco­neix la Pla­ta­forma Res­posta al Mid­cat, la decisió dels regu­la­dors energètics de tom­bar el pro­jecte és una victòria, encara que es deixi la porta oberta a un replan­te­ja­ment i sem­bla que suposa un pre­ce­dent a Europa. Els motius del perquè s’ha rebut­jat ara el Mid­cat res­po­nen tant a “neces­si­tats de mer­cat i manca de madu­resa”, segons els regu­la­dors, com pot­ser a interes­sos polítics de nou govern espa­nyol. Sigui com sigui, sense l’opo­sició del ter­ri­tori que ha fet visi­ble i ha posat pedres al pro­jecte, aquest hau­ria anat pas­sant dis­cre­ta­ment com en els 88 quilòmetres del tram fet entre Mar­to­rell i Hos­tal­ric. Un tram que, per cert, què pas­sarà ara amb ell? Sen­ti­rem a par­lar d’indem­nit­za­ci­ons tipus Cas­tor o túnel del Pertús?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia