Societat

Es canviaran els anuncis de 'Visc(a) Barcelona'

Societat

Els polèmics anun­cis de la cam­pa­nya Visc(a) Bar­ce­lona, que van sus­ci­tar grans crítiques de l’opo­sició muni­ci­pal, es modi­fi­ca­ran.

L’equip de govern a l’Ajun­ta­ment de Bar­ce­lona va infor­mar ahir a la comissió de pre­sidència que s’estan rodant nous anun­cis que subs­ti­tui­ran els que van ser més cri­ti­cats.
Els grups de l’opo­sició con­fien que en lloc de publi­ci­tar la ciu­tat com el lloc més idoni per men­jar pata­tes bra­ves, s’hi donarà infor­mació sobre els ser­veis muni­ci­pals.

La segona fase de la cam­pa­nya començarà al setem­bre i pro­mourà “el benes­tar social, la cul­tura de la pau, la soli­da­ri­tat i la salut”. Els nous espots cos­ta­ran 60.000 euros.

La pri­mera fase tenia un pres­su­post d’1,7 mili­ons, és a dir 1,02 euros per bar­ce­loní. La for­mació va denun­ciar que la cam­pa­nya es va fer a remolc d’una enquesta que aler­tava de la pèrdua de con­fiança en els ser­veis muni­ci­pals.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.