Societat

Spanair crea el Centre d'Atenció a Familiars per facilitar el tràmit de les indemnitzacions

Spa­nair ha creat el Cen­tre d'Atenció a Fami­li­ars (CAF) per faci­li­tar als ferits i a les famílies de les vícti­mes mor­tals de l'acci­dent a Bara­jas la tra­mi­tació dels pri­mers paga­ments de les indem­nit­za­ci­ons.

A par­tir d'aquest dimarts 26 d'agost i per faci­li­tar les rela­ci­ons, la com­pa­nyia també posa en marxa un telèfon gratuït i un cor­reu electrònic per aten­dre els afec­tats.

Els pri­mers paga­ments seran de 25.000 euros i superen la indem­nit­zació mínima de 20.300 euros que la com­pa­nyia ha d'abo­nar als afec­tats com avançament del total de la indem­nit­zació en un ter­mini de 15 dies. El paga­ment ínte­gre, el durà a terme la com­pa­nyia més enda­vant.

Per acre­di­tar el dret d'indem­nit­zació s'haurà d'apor­tar la docu­men­tació que acre­diti la relació entre l'afec­tat i l'acci­dent.

Un cop superat el tràmit dels pri­mers paga­ments, el CAF seguirà coor­di­nant la resta de les indem­nit­za­ci­ons.

 

 



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.