Societat

comerç

Campanya de l’eix ‘Diagonal Boulevard’ destacant la decoració i l’avituallament de la llar

Els comerciants presenten la campanya ‘The Place For Home’ amb descomptes i promocions aquesta campanya de Nadal

Els comerciants l’eix Diagonal Boulevard han presentat aquesta setmana la campanya “The Place For Home” per remarcar la força que hi tenen les botigues dedicades a la llar i la decoració. La campanya consistirà en oferir regals, descomptes i ofertes especials als visitants de l’avinguda Diagonal que passegin en el tram entre Passeig de Gràcia i Francesc Macià fins al 5 de gener, per donar visibilitat a les marques de retail presents a la zona i dinamitzar el flux de públic.

Només en el tram que hi ha entre els carrers Tuset i Rambla Catalunya, s’hi ha instal·lat una trentena de marques de la categoria “Home” (en anglès casa), que van viure un gran auge en pandèmia i després de la pandèmia, quan tanta gent es va arreglar la casa i va adquirir mobiliari per poder-s’hi estar més temps. De la pandèmia ençà hi va haver un canvi de tendència i una major rellevància dels productes vinculats amb la llar, essent molt visible a la Diagonal.

La presidenta de Diagonal Boulevard, Teresa Guirado, va dir aquest dijous durant la presentació de la la campanya “The Place For Home que “gairebé un de cada quatre operadors de retail de l’avinguda Diagonal, entre Passeig de Gràcia i Francesc Macià es dediquen a les categories d’interiorisme, decoració o llar.” Aquest fet suposa un reclam per a l’atracció de visitants a la zona, i un estímul per a la resta de sectors, principalment moda i joieria.

Des de Barcelona Oberta, l’entitat que aglutina els s eixos comercials més turístics de la ciutat, el seu president assenyala que cada eix membre ofereix una proposta comercial de valor per als seus clients i que el cas de l’avinguda Diagonal “és un exemple de l’ordenació natural del carrer, creant un mix comercial que s’ha convertit en un pol d’atracció tant per residents com per a visitants de l’àrea metropolitana i d’altres ciutats d’Europa, albergant les principals firmes de decoració i disseny.”

La Regidora de Comerç de l’Ajuntament de Barcelona, Raquel Gil, que va assistir a l’acte, va destacar que “la iniciativa The Place for Home, de Diagonal Boulevard, reafirma el paper central d’aquest eix comercial com a referent en disseny, qualitat i innovació en el sector de la llar i va recordar que aquesta proposta “reuneix alguns dels millors establiments especialitzats de la nostra ciutat, consolidant la Diagonal com un eix comercial de referència per a barcelonins i visitants”.

La

màrqueting Anverso, i la campanya

L’avinguda Diagonal compta amb 134 operadors, dels quals 31 corresponen al sector de la llar o com es coneix avui, al ‘home’. En concret, el 23% d’aquests operadors pertanyen a aquest sector d’activitat. El segon sector més destacat de l’eix és la Restauració (18%), amb una oferta variada i per a tots els moments del dia, seguit del sector Moda (17%), Banca (11%) i Complements de la persona (10%), amb especial notorietat en el sector de la joieria.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia