Pura essència Porsche

Amb el nou Boxs­ter Spy­der, Porsche evoca el lle­gen­dari 550 Spy­der de com­pe­tició dels anys cin­quanta i el seu suc­ces­sor a par­tir del 1960, el 718 RS. Es comer­ci­a­lit­zarà a par­tir del mes de febrer per un preu que al mer­cat esta­tal serà de 70.831 euros i serà la ter­cera versió de la gamma Boxs­ter. La prin­ci­pal diferència d'aquest Spy­der és que ha estat con­ce­but i desen­vo­lu­pat per ser conduït des­ca­po­tat. Això jus­ti­fica que la sen­zi­lla capota es ple­gui i des­ple­gui única­ment a mà i alhora emfa­titza les atrac­ti­ves for­mes del capot poste­rior.

Pre­sen­tat com a primícia mun­dial aquest mes al Saló de Los Ange­les, el Boxs­ter Spy­der pesa només 1.275 qui­los i és el cotxe més lleu­ger de tots els que fabrica actu­al­ment Porsche. A la lleu­ge­resa i el baix cen­tre de gra­ve­tat, el Boxs­ter Spy­der hi afe­geix el poten­cial del motor 3.4 de sis cilin­dres, amb injecció directa de gaso­lina i, evi­dent­ment, situat en posició cen­tral. La seva potència és de 320 CV, 10 més que en el Boxs­ter S.

Equi­pat opci­o­nal­ment amb la caixa de can­vis de doble embra­gatge PDK i el deno­mi­nat Sports Chrono Package, aquest Boxs­ter Spy­der pot acce­le­rar de 0 a 100 km/hora en 4,8 segons. Aquesta magnífica trans­missió també millora el con­sum de gaso­lina, amb una mit­jana homo­lo­gada de només 9,3 litres/100 quilòmetres.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.