300.000 viatgers de coll

El gerent del Patro­nat de Turisme de la Dipu­tació i prin­ci­pal inter­lo­cu­tor del ter­ri­tori amb la com­pa­nyia, Octavi Bono, admet que «Rya­nair se sent molt forta perquè és capaç d'impul­sar ella sola la demanda a Reus, una vir­tut que acom­pa­nya de situ­a­ci­ons de nego­ci­ació per gene­rar pressió». En aquest sen­tit, reco­neix que l'empresa «té con­duc­tes sin­gu­lars», que dis­culpa, perquè «són les seves», i perquè recorda que va dema­nar de replan­te­jar el con­veni «en un con­text d'impor­tants pèrdues a Reus». Els 14 mili­ons que final­ment se li paga­ran en els pro­pers 4 anys, en tot cas, fan que Rya­nair «es pugui per­me­tre el luxe de per­dre fins a 300.000 pas­sat­gers el 2010», segons Bono, tot i que ell defensa el con­veni: «en les referències d'acords sem­blants en altres bases a nivell euro­peu, com a l'Estat o a Itàlia, l'apor­tació dista molt de la nos­tra, ja que és molt més alta encara».



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.