Nestea (Damm) llança la nova campanya ‘Hi ha Nestea’
Des del passat 1 de gener, Damm fabrica, comercialitza i distribueix aquest refresc de te per als mercats d’Espanya, Andorra i Gibraltar
La marca de refrescos de te Nestea ha presentat la campanya de comunicació ‘Hi ha Nestea’, amb la qual vol reforçar la connexió emocional amb els seus seguidors i celebrar els moments quotidians en què està present. És una campanya amb esperit jove i un to fresc i desenfadat que reafirma el seu compromís de continuar acompanyant els seus seguidors en el seu dia a dia.
La campanya, realitzada per l’agència Smäll i dirigida per la jove realitzadora Laura Sisteró per a la productora Agosto, s’inspira en la vida d’unes companyes de pis i recorre a l’humor per il·lustrar la desesperació dels amants de la beguda quan els arriba el rumor que no hi ha Nestea. Tot canvia quan comproven que sí, que ‘Hi ha Nestea’, desencadenant una sonada celebració que fins i tot arriba a oïdes del famós streamer AuronPlay, qui també participa en la peça.
La peça principal, de 60 segons, amb versions adaptades de 40, 20 i 15 segons, es difondrà a partir d’avui a través de la televisió i plataformes de televisió connectada (CTV), a més de mitjans digitals i de perfils de xarxes socials de Nestea a tot l’estat. La campanya es reforça també amb accions en exteriors (OOH) i en punts de venda, buscant connectar amb els seus fidels seguidors, que –com a la peça– no poden imaginar el seu dia a dia sense la seva beguda preferida.
La marca Nestea va arribar a l’estat espanyol el 1993. Actualment està disponible en les varietats de Nestea Llimona, Nestea Llimona sense Sucre, Nestea Te Verd Maracujà, Nestea Mango-Pinya i Nestea Préssec, en els formats de llauna de 33 cl, ampolla PET de 0,5 i 1,5 L, i ampolla de vidre de 33 cl. Damm va assumir la fabricació, comercialització i distribució de Nestea per als mercats d’Espanya, Andorra i Gibraltar l’1 de gener de 2025, passant a elaborar tota la gamma de sabors i formats de Nestea per als canals d’Alimentació i Hostaleria sota els mateixos estàndards de qualitat i amb un perfil organolèptic idèntic.