L'apunt

L'APUNT

Una aposta que era clara

Una com­pa­nyia glo­bal com IAG, que va néixer de la fusió de dos gegants de l'avi­ació, ha triat Bar­ce­lona i no cap altra ciu­tat del món per esta­blir-hi un nou model de negoci en què con­fia (no a cegues, és evi­dent, sinó amb un pla de negoci ben fona­men­tat) i que con­si­dera bàsic per al seu futur. És evi­dent que Bar­ce­lona té una demanda local impor­tant, però aquest fac­tor no ha estat deter­mi­nant; també que la seva capa­ci­tat d'atracció és de sobres cone­guda. I la seva situ­ació geogràfica i política és estratègica. No només hi aposta IAG, també ho fa Norwe­gian, i l'objec­tiu d'esde­ve­nir una ciu­tat de con­ne­xi­ons, que afa­vo­reixi el tei­xit empre­sa­rial de la zona i dina­mitzi l'entorn, és cada vegada més a prop. Som-hi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia