El lector escriu

L’evolució superaccelerada

Pel que sembla, ara a l’ensenyança ja no es prenen apunts a classe, tot el que s’explica ja està a les pantalles, la IA fa la resta. També n’hi ha que s’atreveixen a afirmar que la memorització no és necessària. La conclusió d’aquests avançats pot ser que no cal anar a classe –com alguns ja fan–; el docent, diuen, repeteix el mateix rotllo que ja hi ha a l’aula virtual. Sembla que un dels primers països que van instal·lar pantalles a classe va ser Suècia, on ara han corregut a treure-les. Deu ser que s’han adonat del que el Sr. Lluís Simon comenta d’un article aparegut al Financial Times en què es diu: “Hi ha una demostració clara i concisa que el cervell humà està en declivi. Segons diferents estudis –un dels quals, els diferents informes PISA–, la nostra capacitat per usar un simple raonament matemàtic o per avaluar si un argument és prou vàlid o no, ha caigut en picat, un 25% en el món occidental i un 35% als EUA.” Deu ser el resultat de tots aquests canvis accelerats que estan succeint en tots els camps.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia