El lector escriu

Així anem!

Soc usuari del servei de teleassistència que l’Ajuntament de Barcelona, molt encertadament, presta a la gent gran. L’aparell es va espatllar i el nou que han posat només té la veu mecanitzada de resposta en castellà; en reclamar que volia conservar la versió en català, l’explicació de l’operari va ser que com que els aparells ara els compren a Madrid, això no és possible. Hi ha una dita catalana que fa: “Qui paga mana”, però, és clar, cal voler manar i exigir, o és que qui es cuida de les compres al nostre Ajuntament té directrius anticatalanes o és que, el que seria més greu, tant se’ls en fot?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia