Que recuperin el meu equipatge!

El passat 21 d'agost vaig volar amb Vueling de Lisboa a Barcelona, però en arribar a Barcelona vaig veure que la meva única maleta, un caiac facturat com a equipatge esportiu, no arribava. Vaig fer la reclamació pertinent i em van assegurar que recuperarien la meva piragua i me l'enviarien a casa en el marge d'un parell de dies. Això per a mi era de vital importància, ja que el 23 d'agost marxava amb la selecció espanyola de piragüisme al Campionat del Món d'Estil Lliure que es disputava del 24 d'agost al 6 de setembre a Thun, Suïssa.

Durant la meva estada a Suïssa he estat sense piragua, indispensable per a la competició, sense rems i sense el meu equipatge, ja que aquest es trobava dins de la piragua. Des de Suïssa vaig trucar diàriament a Vueling a Barcelona, però cada vegada que trucava l'única resposta que aconseguia era que estaven treballant en això i que es posarien en contacte. Després de tot aquest temps, dedueixo que no han fet cap gestió.

Ja fa més d'un mes que vaig facturar la meva maleta a Lisboa, i encara no he rebut cap notícia per part de Vueling informant de l'estat o situació del meu equipatge.

L'únic que demano a Vueling és que faci la seva feina, contacti amb Lisboa, i que després de tots els problemes esportius i despeses ocasionades, recuperi el meu equipatge.