Opinió

El timbal

Un detall

Se li acu­mu­len els pro­ble­mes a l'home mira­cle. Mark Zucker­berg, un noiet espa­vi­lat de Nova York, fill d'un den­tista i una psi­quia­tra, que ha acon­se­guit ser home de l'any per la revista Time, no les té totes des del fracàs de la sor­tida a borsa de Face­book, la xarxa social que va fun­dar el 2004. Encara no s'ha recu­pe­rat de la sotra­gada de la cotit­zació –va pas­sar de 38 dòlars als 21 actu­als en només tres mesos– i els dis­gus­tos arri­ben dia sí, dia també. Diver­sos alts direc­tius de con­fiança l'han aban­do­nat bus­cant millors opor­tu­ni­tats labo­rals. I la cire­reta del pastís que fal­tava: s'ha des­co­bert que Face­book té 83 mili­ons d'usu­a­ris fal­sos d'un total de 955 mili­ons. Aquest detall li supo­sarà pèrdues impor­tants en un model de negoci basat en la publi­ci­tat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.