L'apunt

L’APUNT

‘Underground cost’

L’aero­port del Prat s’ha espe­ci­a­lit­zat en vols low cost, perquè era l’únic camp per córrer men­tre Aena només duia els inter­con­ti­nen­tals a Bara­jas i perquè Ibe­ria va aban­do­nar Bar­ce­lona. La T1 va ser durant dècades l’única infra­es­truc­tura finançada per l’Estat poste­rior als Jocs del 1992, abans que fun­cionés la gran velo­ci­tat. Però tant de baix cost al final l’han dut gai­rebé sota terra en alguns ser­veis. La gestió de la vaga de segu­re­tat n’és un exem­ple. L’ens esta­tal Aena no s’hi ha vol­gut impli­car fins que l’atu­rada estava ja duent-se a terme i allar­gant les cues. Els viat­gers anhe­len tant les vacan­ces i fan prou sacri­fi­cis durant l’any per poder viat­jar, que si cal van al Prat dues o tres hores abans. Aena ho hau­ria de tenir en compte.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia