L'apunt

L’APUNT

El consum ja torna a ser religió

A final de novem­bre, amb el Black Fri­day i el Cyber Mon­day, aju­dats pel Thanks­gi­ving, Bar­ce­lona queda sac­se­jada per un estat d’ànim en què sem­bla que el con­sum és religió. I ara, en plena cam­pa­nya de Nadal, l’obsessió per adqui­rir es des­borda. Aquests dies fes­tius en què el comerç pot obrir, milers de per­so­nes es llen­cen al car­rer per veure, visi­tar boti­gues i com­prar. Diu­menge, al Por­tal de l’Àngel no es podia avançar ni mig metre. Pas­seig de Gràcia estava a ves­sar i hi havia cues en més d’una i dues grans franquícies. Fa fere­dat recor­dar aquests matei­xos car­rers buits ara fa dos anys. I és curiós obser­var aquest com­por­ta­ment desen­fre­nat quan ens par­len de grans cri­sis i reces­si­ons. Veu­rem com estem, al gener.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia