L'apunt

L'APUNT

Ara sí, però, i el tramvia?

Ja ha arri­bat l'hora de la veri­tat. Les obres per enllus­trar 1,3 quilòmetres de l'avin­guda Dia­go­nal de Bar­ce­lona han de començar aquest mes de juny. I el pro­jecte final enterra la pos­si­bi­li­tat d'unir les dues xar­xes del tram­via de Bar­ce­lona per aquesta popu­lar avin­guda. Cer­ta­ment, aquest pro­jecte ha pro­vo­cat algu­nes de les més agres polèmiques d'aquests dar­rers anys i, a parer d'alguns experts, no era la millor opció. No ho sé, jo no sóc urba­nista ni expert en mobi­li­tat. Però el que sí que sé és que una ciu­tat com Bar­ce­lona no es pot per­me­tre tenir dues xar­xes de tram­via sense con­nexió. Una bona inter­mo­da­li­tat i infra­es­truc­tu­res ben pen­sa­des també ser­vei­xen per pro­mo­ci­o­nar un trans­port públic de qua­li­tat. I aquí Bar­ce­lona falla.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia