L'apunt

L'APUNT

El paper de la confecció

Als indus­tri­als no els interessa fer pro­duc­tes que durin massa, i per això han inven­tat l'obso­lescència pro­gra­mada, que és fabri­car neve­res de tal manera que petin al cap d'un temps o mòbils que es fon­guin just quan surt al mer­cat un nou model. Els de la con­fecció en això van retar­dats, perquè si bé és cert que la moda és una manera d'induir els con­su­mi­dors a com­prar nova roba cada tem­po­rada, n'hi ha molts que no es dei­xen enga­li­par i por­ten la mateixa camisa durant tri­en­nis. El dine­ral que gas­ten a pro­moure noves col·lec­ci­ons ren­di­ria més inver­tit a convèncer dels avan­tat­ges dels ves­tits de paper com els del fes­ti­val de Molle­russa: fili­gra­nes que fan pat­xoca i que amb l'ús quo­tidià dura­rien qua­tre dies.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia