L'apunt

L'APUNT

Tocar la fibra

Telefónica segueix una estratègia molt ben pla­ni­fi­cada d'entrada en nous seg­ments de negoci i de cap­tació de cli­ents amb més valor afe­git, cons­ci­ent que les com­pa­nyies de la com­petència, sobre­tot els ope­ra­dors vir­tu­als, seguei­xen una política comer­cial molt agres­siva que els ero­si­ona la cli­en­tela tra­di­ci­o­nal. En aquesta direcció, la com­pa­nyia que diri­geix César Ali­erta està apos­tant per l'accés a inter­net amb banda ampla, a través de la fibra òptica, per ofe­rir nous ser­veis més enllà de la sim­ple tru­cada telefònica. A més de la nave­gació a alta velo­ci­tat, l'ope­ra­dora ha entrat de ple en la tele­visió de paga­ment, a la qual afe­girà pròxima­ment els vide­o­jocs i fins i tot les alar­mes de la llar. Tot per no per­dre negoci.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia