Articles

El timbal

Clients no, ‘abonats'

Si tenen la desgràcia d'haver de tru­car a la seva com­pa­nyia de tele­fo­nia mòbil per fer qual­se­vol gestió aga­fin-s'ho amb calma o desis­tei­xin de l'intent. El pri­mer obs­ta­cle serà que con­tes­tin. El segon, que qui con­testi sigui una per­sona de carn i ossos. Amb molta sort els des­pen­jarà un robot amb veu humana que, en cas­tellà pre­fe­rent­ment, els anirà ofe­rint opci­ons per deri­var la tru­cada. Si final­ment acon­se­guei­xen par­lar amb algun ope­ra­dor, el més pro­ba­ble és que la comu­ni­cació es talli. I, apa, torna a començar. Com si tinguéssim tot el temps del món. És el preu de no ser cli­ents. Perquè per a les telefòniques som abo­na­dos, que és com dir que som adob i així ens prova, que ens trac­ten com una merda.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.