L'apunt

L'APUNT

El que val molt, costa molt poc

  • VÍDEO: Campanya #ValeMuchoCuestaPoco

Podria ser una frase per moti­var-nos per al dia, però és el lema de la cam­pa­nya publi­citària d' Aldi . Els anun­cis, i els seus eslògans, són també ins­pi­ra­dors, filo­so­fia comer­cial; aviat farà deu anys que BMW ens va fer pen­sar amb un espot quan va recu­pe­rar l'última entre­vista de Bruce Lee, en què ens acon­se­llava “be water my fri­end”. Ara Aldi super­mer­cats no ens reco­mana ser aigua i en certa manera recu­pera l'espe­rit de canvi, de renai­xe­ment vital dels espots d'Ikea amb una cam­pa­nya sen­zi­lla, sim­ple però no efec­tista, diver­tida i que fun­ci­ona. A través de nou situ­a­ci­ons molt iden­ti­fi­ca­bles ens ense­nya el que costa superar una rup­tura, ser l'àvia i no la mare, o des­co­brir que ja ho sabien. I tot, pas­sant només per la cinta del súper.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia