Punt divers

Una quinzena de firmes de moda catalanes ja s'han interessat per establir-se al centre 'outlet' d'Òdena

CATALUNYA CENTRAL

En els dar­rers mesos, un quin­zena de fir­mes de moda cata­la­nes ja s'han interes­sat per esta­blir-se al futur cen­tre comer­cial de fabri­cants d'Òdena. Així ho ha avançat a l'ACN el gerent de l'Agru­pació Comar­cal de Fabri­cants de Gènere de Punt d'Igua­lada (Fagepi), David Gar­cia, tot i que no ha donat noms con­crets perquè encara 'és pre­ma­tur'. Les mar­ques s'interes­sen, sobre­tot, per conèixer el cost d'ins­tal·lar-se a l''out­let' i les con­di­ci­ons i ter­mi­nis per fer-ho pos­si­ble. El futur cen­tre comer­cial, que es dirà Anoia Out­let i s'ubi­carà a l'antiga dis­co­teca Scor­pia, tindrà la forma d'una antiga fàbrica tèxtil i dis­po­sarà d'una xeme­neia amb vidri­e­res que ser­virà de mira­dor.

D'aquest tipus de cen­tres només n'hi ha un altre a Cata­lu­nya, el de la Roca del Vallès (Vallès Ori­en­tal) que, segons Gar­cia, busca ofe­rir un espai agra­da­ble de com­pra amb mar­ques de luxe a bon preu. 'L'Anoia Out­let busca trans­me­tre al con­su­mi­dor la idea d'un cen­tre comer­cial arre­lat a la comarca, amb per­so­na­li­tat i gust de l'Anoia. Per això, a l'inte­rior de l'edi­fici hi haurà les anti­gues màqui­nes de tei­xir amb píndo­les infor­ma­ti­ves sobre l'ofici per fomen­tar, segons el gerent de Fagepi, 'la sin­to­nia amb la per­so­na­li­tat de la comarca'.La idea, segons Fagepi, és apro­fi­tar el patri­moni històric d'una zona en la qual ja hi ha boti­gues de fàbrica i, a la vegada, milers de visi­tants cada any. 'Posant en valor aquests dos ele­ments i actu­a­lit­zant-los als temps moderns podrem mul­ti­pli­car per vuit el nom­bre de visi­tants arri­bant a superar el milió', ha afe­git David Gar­cia.Oferta comer­cial per a donaEl cen­tre dis­po­sarà, bàsica­ment, d'oferta de roba per a dona, mal­grat que també hi haurà moda per a home i nen, a més de com­ple­ments, saba­te­ria, per­fu­me­ria, joie­ria, roba inte­rior i exte­rior. De fet, la comarca ja dis­posa de mar­ques de moda espe­ci­a­lit­za­des en aquests àmbits, com Sita Murt, Escorpión, Mess­ca­lino, Punto Blanco o Vivesa. La superfície de venda serà de 8.050,55 metres qua­drats i l'edi­fici con­sis­teix en cinc plan­tes amb accés a peu pla des de dos nivells dife­rents, amb 483 pla­ces d'apar­ca­ment. A més, a l'espai també hi haurà res­tau­rants, uns mul­ti­ci­ne­mes, un hotel i apa­ra­dors per a bai­xos comer­ci­als des­ti­nats, per exem­ple, a con­ces­si­o­na­ris de cot­xes.Un dels locals de la pri­mera planta es des­ti­narà a viver d'empre­ses, per tal de poten­ciar la reno­vació d'empre­ses i faci­li­tar la seva implan­tació en l'espai comer­cial ordi­nari de l'out­let. Aquesta era una de les rei­vin­di­ca­ci­ons de Fagepi amb l'objec­tiu que mar­ques de recent cre­ació puguin esta­blir-se al cen­tre com­par­tint espai amb altres, puguin desen­vo­lu­par el conei­xe­ment en la gestió d'una botiga i apro­par-se a les neces­si­tats reals de mer­cat.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.