«Hauria de ser un tren»

«Això hau­ria de ser un tren i ens han colat una car­re­tera que ens hau­rem de men­jar», deia David Gimeno, de Sal­vem les Valls. Un cen­te­nar de mem­bres de la coor­di­na­dora contrària a l'eix Vic-Olot es van situar amb pan­car­tes a l'inici del recor­re­gut i no en van per­me­tre l'ober­tura fins a mitja hora més tard del pre­vist. A banda i banda, hi havia força vehi­cles que espe­ra­ven el moment per pas­sar per l'eix i fins i tot espec­ta­dors. Poste­ri­or­ment van repar­tir fullets per expli­car la seva posició als con­duc­tors. Alguns els van rebut­jar. Sota el lema Bra­cons no calia. Hi ha una altra manera de fer, amb el seu pre­si­dent al cap­da­vant, Raül Valls, l'enti­tat va denun­ciar que l'eix s'havia cons­truït pels interes­sos d'un deter­mi­nat sec­tor polític i empre­sa­rial i sense un debat previ. En Joan de Man­lleu i un com­pany seu moto­rista van ser els pri­mers de recórrer l'eix. Ells, i altres usu­a­ris, van valo­rar posi­ti­va­ment la con­nexió. A la banda gar­rot­xina, l'exal­calde de les Pre­ses, Daniel Ter­ra­de­llas, va ser el pri­mer a cre­uar-lo també amb moto.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.