Societat

societat

Resolta l’avaria telefònica que impedia fer o rebre trucades a alguns Centres d’Atenció Primària catalans

Salut recomanava telefonar al 061 davant de qualsevol consulta urgent o dubte

El Departament de Salut ha informat aquest dimecres poc abans de les vuit del vespre que s’ha resolt l’avaria telefònica que impedia fer o rebre trucades a una part dels Centres d’Atenció Primària (CAP) de Catalunya des del migdia per una caiguda del proveïdor.

La conselleria assenyalava al principi de la incidència que els usuaris es podien adreçar al 061 Salut Respon davant de qualsevol consulta urgent o dubte de salut. També indicava que l’avaria era intermitent. El Departament ha demanat disculpes per les molèsties que aquesta incidència a part de la xarxa d’atenció primària hagi pogut ocasionar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia