Infraestructures i serveis

SANT MARTÍ DE TOUS

Queixes per deficiències al servei de Monbus

L'Ajun­ta­ment de Sant Martí de Tous ha fet arri­bar a la direcció gene­ral de Trans­ports i Mobi­li­tat de la Gene­ra­li­tat de Cata­lu­nya les seves quei­xes pels incom­pli­ments de l'empresa Mon­bus His­pano Igua­la­dina en la línia entre Igua­lada i Santa Coloma de Que­ralt, que fan ser­vir regu­lar­ment mig cen­te­nar de veïns del muni­cipi.

Segons l'Ajun­ta­ment, la com­pa­nyia incom­pleix de forma sis­temàtica els hora­ris del ser­vei i no comu­nica els can­vis que fa en les expe­di­ci­ons. L'Ajun­ta­ment de Sant Martí de Tous reclama a la Gene­ra­li­tat que dugui a terme un con­trol exhaus­tiu i intens del ser­vei que presta Mon­bus His­pano Igua­la­dina, i garan­teixi que les carac­terísti­ques d'aquesta línia de trans­port interurbà s'ajus­ten als ter­mes que pre­veu la con­cessió.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia