Opinió

CONFINATS

Anuncis

DIA 39

Han vist els anun­cis publi­ci­ta­ris d’aquests dies? No me n’havia ado­nat, pot­ser perquè estic tot el dia engan­xant fent tele­tre­ball i miro poc la tele. Però ahir vaig veure el de Cruz­campo, que et con­vida a fer una cer­vesa el dia que torni la nor­ma­li­tat. “Quan això s’acabi, torna al bar on vas pren­dre la penúltima cer­vesa... per pren­dre’t la pri­mera”, diuen. M’hi he fixat. Audi, per exem­ple, ja no et ven (supo­sa­da­ment) el seu pro­ducte, sinó que et con­vida sim­ple­ment a que­dar-te a casa. A l’anunci d’Ikea, és casa teva qui et parla per dir-te: “Queda’t a casa.” BBVA, Cai­xa­bank, les cases d’asse­gu­ran­ces... tots fan referència a la situ­ació. Volkswa­gen posa de fons el Resis­tiré i et con­vida, quan això s’acabi, a gau­dir dels seus cot­xes. Les mar­ques han adap­tat els anun­cis al con­fi­na­ment, i ho han fet, és clar, amb ima­gi­nació. “Estar sepa­rats és la millor manera d’estar junts”, diu un de Coca-cola (coi, si Pedro Sánchez –“Este virus lo para­mos uni­dos”– el veu!). Si en un mes ja tenim anun­cis, no em vull ni ima­gi­nar quants lli­bres i pel·lícules en sor­ti­ran, d’aquest con­fi­na­ment.



[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia