Societat

municipal

promoció

El poble estrena nova línia de marxandatge

El far, la façana del mer­cat muni­ci­pal i les balus­tra­des del pas­seig de Manuel Puig­vert són algu­nes de les imat­ges més repre­sen­ta­ti­ves de Cale­lla. En aques­tes, i també en d'altres, s'ha ins­pi­rat la dis­se­nya­dora Gisela Toll per crear imat­ges “d'un muni­cipi modern, cos­mo­po­lita i amb els colors vius del Medi­ter­rani”. Ahir es va fer la pre­sen­tació d'una nova línia de mar­xan­datge per pro­mo­ci­o­nar la ciu­tat, que s'estrena amb pro­duc­tes “que tenen una uti­li­tat gene­ra­lit­zada”, com són un vano, una bossa de cotó i una lli­breta. També s'han inclòs en els dis­senys dos punts de lli­bre iman­tats amb ele­ments del Museu del Turisme i el Museu Arxiu. L'alcal­dessa, Mont­ser­rat Can­dini (PDC), explica que la pro­moció s'emmarca en el mis­satge Moments de feli­ci­tat que el muni­cipi vol trans­me­tre a l'exte­rior. Els pro­duc­tes es posa­ran a la venda a la fira i poste­ri­or­ment es tro­ba­ran als dos museus i a l'ofi­cina de turisme.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia