Seu electrònica i oficina virtual pròpia de l’empresa municipal d’aigua de Terrassa
L’empresa municipal d’aigua de Terrassa, Taigua, ha canviat el sistema heretat de l’antic concessionari i ha creat una seu electrònica pròpia i ha posat en funcionament una nova oficina virtual d’atenció ciutadana per atendre les 100.000 persones abonades. Els canvis que ja es poden veure al lloc web www.taigua.cat on, a la part superior, hi figuren tres pestanyes: Presentar instància, Oficina virtual i Reservar hora. Segons el consistori la millora tecnològica permetrà agilitzar les tramitacions en línia, fent-les amb més eficàcia, seguretat i rapidesa.
Els canvis també afecten a l’adreça de correu [email protected], que ara ja no admet tràmits o consultes que no s’hagin iniciat a través del lloc web. El programa de millora tecnològica i digitalització s’ha implantat des què Taigua està a les noves instal·lacions del barri del Segle XX, a la plaça de Jaume Jover, 1, on té l’entrada, amb la confluència amb la carretera de Rubí i el carrer del Pare Font.