Comunicació

El zàping

El nou rumb de ‘Gavilanes'

Ja no queda res de la història inicial calcada de ‘Pasión de gavilanes'

Ha tor­nat Gavi­la­nes a Antena 3 i sem­bla una sèrie nova. L'esce­nari és total­ment dife­rent. El mis­teri cen­tral de la pri­mera tem­po­rada va que­dar tan­cat i resolt i les tres pare­lles pro­ta­go­nis­tes ja es van for­mar, després dels estira-i-arron­ses habi­tu­als, que és el que aguanta un serial. Ara els han d'inven­tar nous dis­tan­ci­a­ments i també nous pro­ble­mes d'altres tipus per bas­tir tota una nova tem­po­rada. Rein­ven­tar-se.

No s'ha bus­cat, però, un tren­ca­ment i, de fet, algu­nes de les tra­mes noves nei­xen del final de la pri­mera tem­po­rada; altres, per ara, només s'intu­ei­xen. En tot cas, tot és nou. Ja no queda res de la història ini­cial, la cal­cada més o menys de Pasión de gavi­la­nes. El canvi es veu també en la capçalera: s'ha apos­tat per un negre sobri de fons i la imatge dels actors en lloc dels bucòlics i llu­mi­no­sos camps de l'any pas­sat.

Els per­so­nat­ges, però, són els matei­xos. N'hi ha de nous (el de Mercè Llo­rens pro­met més que el d'Adrià Collado, de moment), però els vells con­ti­nuen quasi tots. L'eix del mal està més defi­nit. Els dolents estan en un bàndol clar, mal­grat que també s'apu­nya­lin entre ells. Entre tots, des­taca Sofía, que està en el seu màxim esplen­dor, més mal­vada que mai, acos­tant-se amb acti­tuds libi­di­no­ses a Fer­nando. I entre el sex­tet pro­ta­go­nista, el gir està en divi­dir el trio de ger­ma­nes i també el trio de ger­mans, que fins ara sem­pre feien pinya. De moment, man­te­nen les pare­lles jun­tes, però això no pot durar en una sèrie. Una altra man­cança ini­cial és que no hi ha mis­teri; l'espec­ta­dor, en prin­cipi, ho sap tot. Però tot just acaba d'arren­car.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.