Cultura

cinema / documental

‘Almudena’, un acostament íntim i ple de vida a una veu poderosa de la literatura

Concerts en petit format: el ‘forat negre’ de l’ecosistema musical de Catalunya

Laura Piani
Cineasta

“La comèdia treballa amb el que intentem amagar”

Crítica

A la recerca de la llum interior

TEATRE

El repte teatral de ‘Tots els nens creixen’ comença amb un disc

Laia Manzanares
Actriu

“Tornar als orígens no només té a veure amb tornar a un lloc físic”

Guaita què fan ara
Plataformes

Els rics ploren i també roben

Aleix Salvans
Director artístic del festival LEM i president de Gràcia Territori Sonor

“Quan el LEM va començar, era més fàcil fer concerts en bars”

cinema / ‘thriller’

‘El instinto’ d’un arquitecte amb agorafòbia

cinema / Drama

La maternitat és una qüestió d’ADN o d’emocions?

cinema / aventures

Història d’una corona feta amb moltes corones

cinema / terror

Un possible punt final per a la saga ‘Destino final’

APPLE TV+. THRILLER

‘Matabot’ també somia amb ovelles elèctriques

LA CRÒNICA

La missió de descobrir una gran cineasta

CRÍTICA

La història amarga

CRÍTICA

La narrativa d’Àngel Guimerà a l’abast

audiovisual

El Parc Audiovisual de Catalunya tindrà el plató més gran de l’Estat

arts escèniques

Un ‘fil invisible’ fenomenal

còmic

Mortadel·lo va ser Sherlock Holmes abans de James Bond

Joan Vallvé i Ribera
Comptepartícip de l’Avui i subscriptor des del 1976

“El Sant Jordi de 1976 és entranyable: surt l’Avui i ja es canta ‘Els segadors’ en públic”