Economia

comerç

estudi

El comerç de Calldetenes ha de fidelitzar el client

Amb la pròxima ober­tura de la vari­ant de Call­de­te­nes, que traurà trànsit del cen­tre del poble, Jordi Gene­bri­era, res­pon­sa­ble de l'Estudi sobre el pre­sent i el futur del tei­xit comer­cial de Call­de­te­nes, fet amb el suport de la Dipu­tació de Bar­ce­lona, va llançar un mis­satge clar als boti­guers i a les empre­ses de ser­veis que dimarts al ves­pre assis­tien a la pre­sen­tació de les con­clu­si­ons: “Us reco­ma­nem que comen­ceu des d'ara a fer acci­ons indi­vi­du­als de fide­lit­zació de la cli­en­tela.” Segons una enquesta feta per l'empresa Dina­mium, el 86,7% de per­so­nes no resi­dents al muni­cipi mani­festa la volun­tat de con­ti­nuar com­prant a Call­de­te­nes quan hi hagi la vari­ant.

Isaac Albert, dipu­tat dele­gat de Comerç, va ani­mar els comer­ci­ants: “La foto­gra­fia és òptima, teniu uns fona­ments molt bons perquè el comerç con­tinuï fun­ci­o­nant, però hi heu de posar de la vos­tra part.” L'estudi iden­ti­fica com a ame­na­ces per al comerç de Call­de­te­nes la vari­ant i el nou super­mer­cat i, com a debi­li­tats, la poca presència a les xar­xes soci­als (només el 50% n'hi té) i el no apro­fi­ta­ment del mer­cat no seden­tari dels diu­men­ges, “que us aporta un miler de cli­ents poten­ci­als”. Segons Gene­bri­era, els boti­guers tenen a favor un muni­cipi actiu, una asso­ci­ació de comer­ci­ants dinàmica, i un comerç molt ben valo­rat, divers i gai­rebé con­cen­trat en només tres car­rers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia