Editorial

Noves perspectives comercials a Tarragona

Ofi­ci­al­ment des d'ahir al matí Tar­ra­gona ja té un lloc al mapa comer­cial del país amb l'ober­tura del cen­tre comer­cial El Corte Inglés. L'arri­bada de les noves ins­tal·laci­ons ha gene­rat una gran expec­ta­tiva, no només a la ciu­tat sinó també a les comar­ques i pobla­ci­ons veïnes, que veuen en aquesta superfície un nou al·lici­ent per des­plaçar-se a Tar­ra­gona. Per con­tra hi ha també el recel d'un petit comerç que encara avui veu com una amenaça el gegant comer­cial. Però ara no és el moment de vic­ti­mis­mes impro­duc­tius sinó l'hora d'assu­mir el repte i la trans­for­mació que això pot supo­sar tant per al boti­guer de tota la vida com per a la ciu­tat en gene­ral. El Corte Inglés és el punt de par­tida que, per una banda, posa a prova la capa­ci­tat de les infra­es­truc­tu­res que té Tar­ra­gona per absor­bir sense pro­ble­mes l'impor­tant nom­bre de visi­tants que por­tarà i, per l'altra, per incen­ti­var el boti­guer local, que cal que es rein­venti per seduir, també, el nou com­pra­dor.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.